Friday, November 5, 2010

intro.

ari nie ari first aku write post kat blog nie..... aku dah lame wat account ni...... tpi mlas la plak nk write post......tbe2.tdi aku bru tgok mmbe aku pnye blog....tbe2 je aku ase nak tulis blog blik..... ni lah orang kte mmbe bwak kbaikan..... tol x......dlu aku buat account ni pown sbab awek aku sroh..... die ckap dri wat bende2 plek expecially tgok blue......bese larrr zman remaja kan.....sume nk cube..... lpas tgk ase best pastu nk tengok agi.....pastu dah nek syeikh...wat sendiri......pastu lau dah mkin expert....wat ngan awek......ish ape larrr.....ni lah remaja sekarang.....cbe larr jdi contohi owg dlu2.....x larr byak sgt dpat anak free....hahahaha......berbalik tajok utama.....mle2 aku ase boring jerrr blogging.....wat pe larrr blog nie.....tbe2 skang ni aku ase blog nie brgune cgt kat aku......cth lau korang x puas ati sal paper....korang bley lpas gram kat sini......lantak la orang nk kte ape pown......janji dpat lepas geram......tol x.....hahahahaha......pastu lau korang ase gembira cgt....korang bley kongsi gembira korang kat owg laen.....folower korang pown ley ase gembira gak....kan.... mesti best dapat gembirakan orang laen kan......pastu dapat pahala plak....pehhh double advantage plak....ehh aku ni bnyak ckap plak....dpan orang rmai x bley plak ckap banyak.....ok ar....2 jer aku pnyer 1st post k...bye....salam

No comments:

Post a Comment